تصاویر واقعی شیائومی Mi 10 منتشر شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر واقعی شیائومی Mi 10 منتشر شد
نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1398
بازدید : 59
نویسنده : امیر روزی طلب

تصاویر واقعی از گوشی شیائومی Mi 10 در فضای مجازی منتشر شدند. این تصاویر پنل جلویی و پشتی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارند.


سال 2020 مصادف با دهمین سالگرد کمپانی چینی شیائومی است. اخیرا رندرهای متعددی از پرچمدار آینده این شرکت، شیائومی Mi 10 در رسانه ها منتشر شده است. این موضوع محبوبیت بسیار دستگاه جدید در بین کاربران را نشان می دهد. به نظر می رسد که تاریخ عرضه این محصول نیز نزدیک است.

به تازگی چند تصویر واقعی از شیائومی Mi 10 در اینترنت منتشر شد. با اینکه طراحی عمده این گوشی در رندرهای مختلف به نمایش گذاشته شده بود، اما مشاهده مدل واقعی جذابیت خاص خود را دارد.

مطابق با اطلاعات لو رفته قبلی، محصول جدید شیائومی از طراحی حفره درون نمایشگر و لبه های خمیده بهره می برد. این حفره در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته است. به لطف حاشیه های فوق العاده باریک، صفحه نمایش بزرگ این گوشی یک مزیت قابل ملاحظه به شمار می آید. ظاهرا از رابط MIUI 11.0.2 در این دستگاه استفاده می شود.

برخی کاربران تیزبین و دقیق بر این باور هستند که بخش دوربین پشتی در این گوشی هوشمند، چندان هماهنگ نیست. نور روی دوربین حالت طبیعی نداشته و جلوه هاله مانند در پنل پشتی، دارای شکاف قابل توجهی است. به بیان کلی، چنین تصویری ظاهرا ساخته دست یک کاربر است تا نمایش واقعی از گوشی. به هر حال اکثر بخش های آن با اطلاعات موجود همخوانی دارند.

ویژگی های شیائومی Mi 10
با توجه به اطلاعات افشا شده در گذشته، سری می 10 شیائومی از نمایشگر پانچ هول بهره می برد، دوربین اصلی دارای چیدمان عمودی بوده و سنسور اصلی از رزولوشن 100 مگاپیکسلی برخوردار است. دستگاه های جدید شیائومی با پلتفرم پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 865 عرضه می شوند و از فناوری 5G دوگانه SA و NSA پشتیبانی می کنند. بنابراین سری جدید 10 Mi نخستین پرچمداران شیائومی مجهز به 5G دوگانه خواهند بود. به نظر می رسد که مدل های جدید این شرکت چینی در ماه فوریه به طور رسمی رونمایی شوند.

منبع : https://www.gizchina.com/2020/01/14/alleged-xiaomi-mi-10-spotted-in-spy-photos/




:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: